Förberett inför helgen

Ja, nu har man sprungit runt som en yr höna här hemma.
Bäddat rent i alla sängarna, tagit ett varv med snabeldraken och torkat av golven.
Behöver jag bara ta en sväng till med draken imorgon, sedan är jag redo för helgmys!!!

Vet inte riktigt hur det blir ihelgen. Jag tror att Lasse kommer, och ev tar han med sig Pernilla och barnen också. Skoj, får Lasse och Tero måla panel, medans vi myser på inne.
Annars vore det trevligt att bjuda hit Jocke och Elin också, äta lite god mat och mysa. Vi får väl se hur det blir...

Mamma åkte hem vid lunch. Var riktigt trevligt att ha henne här. Pratade lite skit och umgicks bara. Skönt!
Hon fick sin julklapp och födelsedagspresent, hon blev kanon glad för allting! Roligt att jag var inne på rätt spår då.

Håller på och försöker planera lite inför Linas kalas. Vilka som kommer, hur många vi blir, vad jag ska bjuda på... m.m.

Nä, nu ska jag fortsätta planera dagens tur till affären, vad som behövs här hemma... typ allt... allt är slut!


Kommentarer
Postat av: Elin =) 17 år och mamma till Molly <3

Vi får ta och komma över någon dag, länge sen nu ju :/ <3<3

2010-03-19 @ 21:52:34
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0