Första inlägget!

Välkommen till min blogg!!!!

Hade en annan blogg sedan tidigare på Metro, men tänkte att eftersom det var över ett år sedan jag var där inne och skrev, att jag lika gärna kunde göra en ny... lite av en nystart!

Jag kommer att skriva om allting som händer i mitt liv...

Är som sagt snart 26 år gammal.
Bor tillsammans med min sambo Tero sedan 9½ år tillbaka, vi har två underbara barn ihop, Angelina som blir 2 år i mars, och Rasmus som blir 4 år i juni.
Vi bor i ett nybyggt hus på landet strax utanför Eskilstuna, tillsammans med våra 2 hästar, 2 hundar och 4 katter.
Jag har också min syster dotter Emmelie 15 år, fosterhemsplacerad hos mig sedan November 2008.
Jobbar på Ica, försöker plugga in matte B på komvux för att senare läsa till socionom på högskolan. Och jag har också typ 20 kg som jag vill gå ner, så nog fan finns det att göra alltid!!!

Har inte tid att skriva mera idag, har besök av världens bästa Jocke och Elin och så klart... lilla Molly!

Ska försöka komma ihåg att ta mig tillbaka och skriva någon rad imorgon också, men ska jobba 9-21.15







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0