Full fart som alltid!





Jag var riktigt duktig igår, bakade både kolakakor och chokladkakor... Karl var helt lycklig och åt med ett leende på läpparna! Var ju tänkt att jag skulle stoppa allt i frysen och spara till Linas kalas. Men min andra hälft blev frälst av kolakakorna och ville ta med dem till jobbet, så det fick han.
Ska väl ta mig iväg till affären och storhandla, så får jag kedja fast mig själv i köket sedan och baka ännu mera.

Just nu är det full fart här hemma. Lina har vaknat efter middagstuppluren och plöjer för fullt här hemma tillsammans med Rasmus.
Han har så ont i läppen stackaren, de har haft någon sorts ställning som höll upp munnen under operationen... irriterat efter det.
Jag vet hur satans ont det gör, hade likadant när jag låg i narkos hos tandläkaren.... gjorde jätte ont ett bra tag efteråt.
Man märker redan att operationen gjort skillnad,han pratar på ett annat sätt. Och ändå sa det att det dröjer flera veckor innan man märker skillnaden efter operationen.
Går åt rätt håll då!

Snart kommer barnens farmor och mormor...
Mormor ska sova över här till imorgon. Funderar påom jag ska ta med mig henne till affären och handla senare när Tero kommit hem. Sedan slå på bastun så vi kan ta en bastu och ett glas vin lite senare.

Dagens middag ser inte så spännande ut. Slut på allting här hemma...
Tänkte steka på lite potatis och värma på laxen från igår, räcker väl inte till alla. Så jag och tero äter makaroner och köttbullar... ha ha ha. Lyx buffe idag.

Nej, jag kanske ska ta och sätta på lite kaffe och plocka fram lite kakor innan de kommer.


Skriver mera senare om tillfälle ges, annars kommer jag in imorgon.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0