Helt otroligt!

Det är verkligen helt otroligt att jag har lyckats blogga flera dagar i sträck nu.

Rasmus har piggnat till lite... men han är fortffarande slö. Stackars liten! Han får alvedon regelbundet för att han inte ska behöva ha så ont iallafall. Han åt lite frukost och även lite lunch. Har druckit och gjort både a och b på toaletten.

Tero tog sovmorgon imorse eftersom han inte visste hur Rasmus skulle må. Men när vi ätit frukost och såg att han var ok så åkte han iväg och jobbade. Pratade med Tero nyss och han skulle snart bege sig hemåt så jag måste väl bege mig mot köket och börja med middagen... idag blir det lax med potatis... slurp!

Elin, var har du tagit vägen, saknar dina blogginlägg. Ni får komma hit någon helg också så kan jag fixa lite middag och så... länge sedan vi hade en riktig kväll! I helgen blev det ju bara en snabbis.

Ja, ja.... ska väl gå och kedja fast mig i spisen då... ha ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0