Jahaa

Så har det gått alldeles för lång tid sedan sist igen, mitt mål är att hinna skriva en gång om dagen iallafall.
Skärpning Camilla!!!

Ja, vi var upp med Rasmus till öron, näsa, hals mottagningen.
Det fanns ingen tvekan, de sa direkt att han skulle få en operation. De ska förminska halsmandlarna rejält och operera bort polyperna... tror att det hette så iallafall.
Operationen kommer att vara om mellan 6 och 12 veckor...
Vi måste stanna kvar en natt på sjukhuset efteråt, och sedan måste jag vara hemma sju dagar med honom.
Men det är jag så gärna, skönt att ha en hel vecka med kvalitets tid tillsammans.
Jag behöver inte tänka på hur mycket pengar jag förlorar heller.... jag får ju vabba och samtidigt så har Rasmus en kanon försäkring som också ersätter dagarna jag är hemma med honom.

Tittar på klockan, den är nu 10.39, funderar på om jag ska hinna sussa lite innan det är dags att göra sig iordning och ta sig till jobbet.
Har suttit hela morgonen här och knåpat på jobb schemat till v.11, chefen ville att jag skulle fixa det.
Nu är det i stort sett klart och jag är riktigt stolt över mig själv.

Annars då, ja... väntar på löning så att jag kan komma iväg och lösa mitt kort på friskis. Måste ta tag i det här med vikten och hur jag ser ut nu. Inte kul att känna avsky varje gång man tittar i spegeln, eller få ångest varje gång man ska shoppa kläder eller bara hitta något att ta på sig. JAG SKA FIXA DET NU!!!!!

Nu känner jag hur det rycker i mina röknerver!!!!! Måste ut och ta lite "frisk" luft.

Försöker vara tillbaka här ikväll eller imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0