Operation

Har varit så himla mycket runt mig denna vecka, så jag har inte hunnit uppdatera er.

Jag var iallafall hos läkaren och de hittade inget fel där, ev lite mycket vita blodkroppar. Läkaren skickade iväg proverna på odling men trodde inte att det var någonting. Så inte blev man någe klokare på den fronten iallafall...
Men jag har mått lite bättre nu i slutet av den här veckan...peppar, peppar att det håller i sig också!

Hade en väldigt trevlig kväll igår, hade lite besök... blev lite vin och smaskig middag. Gjorde hemlagade potatisklyftor i ugn och fyllda kycklingfileer till det, kanon blev det... mycket vitlök! Precis som det ska vara.
Stackar Jocke, Elin och co som skulle ta sig hem mitt i natten i snöovädret... traktorn fick dra loss dem två gånger. Helt sjukt mycket snö, fanns så det räckte innan tycker jag. Bara barnen kan åka pulka och leka så räcker det... nu är det sjukt mycket snö!!!!

Just nu är jag jätte nervös. Ska iväg till sjukhuset imorgon bitti, Rasmus har tid för operation av halsmandlarna och körteln bakom näsan.
Jag vet ju att riskerna är väldigt små med såna här operationer, men man vet aldrig säkert vad som händer och sker.
Som mamma är man ju alltid orolig, barnen är det viktigaste man har!!!! Man offrar allt för dem.
Och stackars lilla Lina är sjuk också, hosta och feber... måste ringa och boka en läkartid till henne imorgon.
Farmor ställer iallafall upp och är hemma med henne imorgon, Tack, Tack, Tack!!!!

Om man skulle ta sig i säng så man orkar med morgondagen, blir en heldag på sjukhuset!!!
Håll tummarna för oss, får se om man får någon blund i ögonen inatt...

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0