Urk...

Ska detta helvete aldrig ta slut...
Jag har varit sjuk hur många gånger som helst de senaste veckorna. Och i måndags var det dags igen.
Jag kände mig illamående och konstig direkt på morgonen.
Gick från svärmor till stan lite tidigare för att försöka få i mig mat innan jobbet, kände mig helt illamående och svimfärdig.
Beställde en lasagne med en massa grönsaker... åt lite, men det blev bara värre.
La mig på soffan på jobbet och mådde riktigt dåligt. Slutade med att jag fick gå hem (åter igen).... skäms ju nästan över att man är sjuk jämt, känns som att de tror att man fejkar... vet att de inte tror det, men det känns ju så, man känner sig dum. Låg i soffan hela eftermiddagen och kvällen... illamående och jordens feberfrossa.
Igår mådde jag bättre och var uppe och rörde på mig, men sedan åt jag någon sked mat och det vara tvär vände i magen. Så jag har inte ätit typ något på två dagar nu, nästan tre.
Helt sjukt, det är inte magsjuka heller... för det här är helt annorlunda.
Köpte till och med ett graviditetstest, men det var negativt.
Ska till läkaren 10.30 iallafall, ska de försöka ta reda på vad det är för fel på mig, blir väl lite härliga blodprov.... FY!!!!

Skriver mera senare när jag har varit hos läkaren....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0