Fredagsmys!

Har precis stoppat om barnen... har myst tillsammans i soffan med lite smått och gott!
Kidsen har gjort snögubbar och en snöhäst ute på gården, blev lyckliga av skitsnön som kom tillbaka idag! Vet dock en som blev mindre lycklig :-(
Rasmus var ute bra sent och åkte fyrhjuling med pappa... de lekte kull med Rasmus på fyrhjulingen och pappa springande... det tog Rasmus ca ½ sekund att somna när jag bäddat om honom.

Har precis tittat på "101 sätt att åka ur en gameshow", sjukt roligt program, folks miner är obetalbara. Inte så kaxiga en bit över marken... ha ha ha!

Ska titta på tv en stund och ladda för monsterhelgen på jobbet! 7-21.15 imorgon och 9-21.15 på söndag.

Men snart, snart, snart åker vi till Paris Paula!!!



Over and out!

Kommentarer
Postat av: Elin=) 18 år och mamma till Molly<3

Det låter som en mysig Fredag :)



Jag vill också se det där programmet bara att jag inte riktigt har tagit mig tid till att se det :P

Puss och kram på dig <3<3

2011-03-20 @ 19:19:15
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Har du lagt ner bloggen igen? :/ <3

2011-04-13 @ 19:36:50
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0